Service & Kundbemötande

Service & !

Service med attityd.
Omfattning:
  • Seminarieform
PRIS:

Utbildningen skräddarsys efter era önskemål.
Be om offert.

Mikael Sandberg

Vi har en idé

om service. Vi vill att du ska tänka nytt för att göra bättre. Att du ska identifiera egna beteenden. För att förstå. Vilja utveckla. Och utvecklas. Att du ska bryta invan-da mönster. Vilja. Och våga. Att du ska känna stolthet och lust. Och få verktyg med dig till din egen vardag. Det gör skickliga servicemännis-kor ännu vassare.


Tänk nytt. Gör bättre. Det är vår filosofi. Utveckling av individer leder till utveckling av verksamheter och till goda resultat.

Äkta och personlig service kommer inifrån. I mötet med kunden har du ett viktigt val. Det handlar om din attityd. Och attityden styr. Om du ska nå dina mål lite enklare. Om du ska skapa en nöjd kund som kommer tillbaka. Till dig. Det är en väldig maktposition du har. Du hanterar den säkert med lust, hjärta och hjärna. Och attityd.

Service för dig. Och för oss.
För oss är service är en kundfråga. Förstås. Vi vill hjälpa kunden att köpa av oss. Då måste vi också utrusta oss med en massa förståelse. Och empati.

Hur tänker kunden? Hur blir hon nöjd? Och kommer tillbaka? Men service är också en attitydfråga. Och det är du som väljer attityd. Positiv. Eller negativ. Ditt val gör skillnad i vardagen. Ditt kundmöte styrs. Med attityd.

Vi tränar hårt på mjuka saker.
Upprepning bygger utveckling. Vi vill stärka dig i dina dagliga möten. Med medarbetare. Med kunder. Med människor. Vi tror att det görs bäst genom träning.

Ingen kan tala om för dig hur du ska le. Vad du ska säga. Hur du ska agera. Det vet du säkert allra bästa själv. För det ska vara äkta och ärligt. Med hjärta och hjärna. Men våra kunder förändras. Hur utvecklas vi med förändringen? Vi tror på humor och eftertanke. På lust och lönsamhet. Vi tror att människor gör skillnad. Med attityd.

Mål för dig. Och för oss

  • Kraftfullare möten med kunden.
  • Lustfyllt arbete med företagets kärnvärden i kundmötet.
  • Ökad förståelse för din egen roll i mötet med kunden. Och i mötet med kollegor.
  • Nöjdare kunder. Och högre lönsamhet.

Metod
Tydliga mål. Resultat! Vi har hittat inspiration i idrottsvärlden. Vi tränar på egna vardagssitua-tioner. Att bryta invanda mönster. Att känna stolthet och lust.

Våra metoder varierar. Teori och vetenskap behövs ibland. Coachning fungerar bättre i andra sammanhang. Processer för att stärka gruppdynamik. Reflektion. Och så praktisk övning. Med en massa humor. Och igenkänning.

Tillsammans tränar vi fram både insikt och förståelse. Och både hjärna och hjärta behöver få sitt. Highlights metodik bygger på anpassning till din organisations verklighet. Till din vardag. Era mönster.


Boka samma koncept!
”Fått en tankeställare kring mig själv och mitt bra relationer och få nöjdare kunder.”